Süreç Yönetimi
Mobofis ile işe başlama ve işten ayrılma süreçlerini dijitalleştirerek insan kaynakları yönetim süreçlerinizi kolaylaştırın.


İşe Başlama ve İşten Ayrılma Süreci
Çalışanların işe başlama ve işten ayrılma süreçlerini düzenli bir şekilde yönetebilirsiniz.
-
Görev Grupları
Farklı görevleri belirli gruplara ayırarak organizasyonu kolaylaştırabilirsiniz.
-
Detaylı Açıklamalar
Her görev için detaylı açıklamalar ekleyebilirsiniz.
-
İlerleme Takibi
Görevlerin ilerleme durumunu anlık olarak takip edebilirsiniz.

Avantajları Neler?
Yeni işe başlayan çalışanlar için detaylı görev listeleri oluşturun.
İşe giriş ve çıkış işlemleri, dijitalleştirilerek daha hızlı tamamlanır.
İşe başlama ve ayrılış süreçlerinde her görev tamamlandıkça işaretlenir.
Görevler ve işlemler mobil uygulama veya yönetici panelinden takip edilebilir.
Mobofis ilk 15 gün ücretsiz!
15 gün boyunca ücretsiz deneyin, kredi kartı gerekmez.